Sunday, 31 August 2017, 8:38 PM

Hari ni Alif demam. Dah lama dia tak kena demam mcm ni. Rasa nak menangis je rasa. Rasa serba salah tu pon ada. Aku tahu dia sebenarnya bekerja keras demi kami. Ya Allah, terharu rasa. Bila tengok keadaan dia macam ni, kesian sangat. Dah lah manja. Comel je. Dalam demam demam pon sanggup nak ajak aku makan bingsu, teman beli skincare, dan sambil tu luangkan masa berjalan pergi pasar. Walaupun awal awal aku dah cakap, "bie kalau tak larat, kita rehat je". Tapi, dia cakap dia larat. So.. nak taknak pergi je lah. Yelah, mana tahu dia nak keluarkan peluh ke. Settle semua beli brng kteorg semua balik rumah get ready untuk masak. Lepastu, tetiba plan nak keluar lagi. Ha masa ni lah dia dah rasa tak sedap badan. Tapi, dia cakap tak apa. Dalam hati aku dah risau karang dia pengsan kang. Haa. Dah lah cuaca harini kemain panas. Cepat cepat aku ajak balik. Balik je terus aku urut badan dia, tuam, bagi makan ubat dan tempek cool fever. Serious macam baby. Sayang punya pasal. Tak ada hal lah. Bila aku demam pon dia sentiasa ada dekat sisi aku. Jadi, apa salahnya, sekarang turn aku pulak kan jaga dia? Hem, sebenarnya aliff pon clingy jugak mcm aku. Tapi, dia waktu demam je. Aku sentiasa nak clingy dengan dia😂

Sekian.