15, 16, 17 Ogos 2016 Jb>Singapore>Jb>kulai>Sayong>Kulai>Senai Airport>Shah Alam>Klinik Rosli



Dah tiga hari collapse. Nasib baik masa dekat dalam flight tak muntah. Tak cirit. Sampai je Singapore berdiri lama dekat dalam MRT, hm lama tak lama jugak lah.. Muka dah pucat, angin gastrik dah naik sampai dada tunggu masa nak keluar je muntah ni. Muka dah pucat habis. "Mr Sijit" tak habis habis jadi penyandar dan bagi bahu untuk relax. Dapat bertahan sekejap je. Sampai Yishun Station, mata dah kabur, kepala pening.. "Mr Sijit" terus bagi semangat, "tahan sikit, sikit je lagi. Sekarang kita dekat negara orang. Kita sampai JB awak muntah lah". Take time tarik nafas dalam dalam tahan 10 second. Hembus... Lega sikit. Amek minyak angin sapu. Vicks je yang boleh tahan dengan badan yg tengah collapse masa tu. Minyak angin lain sure bau je sikit sure muntah. Tak tahu lah. Mengalahkan orang mabuk mengandung je aku punya teruk tu😪 tak tahu ah nak kata apa. Sampai je jb mesti sakit. Selalu macam tu. Haih, terima kasih awak, jaga saya, bagi saya semangat walaupun mulut awak dah berbuih bebel dekat saya "jangan makan megi jangan makan pedas". Tapi.. Saya degil😑 kalini janji dan kena buat akur janji. Kbai. Taknak sakit dah. Tak tahan😭 *yeye plan macam macam dekat Singapore nak pergi situ lah sini lah. Aleh aleh, cuma sempat awak ajar saya cara guna public transport dekat Singapore je. Tempat yg dah plan, semua tak jadi. 😂