26/07/2016, Selasa

Bak kata dia, "kalau tahu awal awal tak surprise lah. Baik diam diam. Tahu tahu dah nak kahwin".

Tiba masanya nanti kita hebahkan nah😬 korang memang ada hak untuk bertanya itu ini. Tapi kami ada hak jugak untuk menjawab. Peace✌

*dan untuk soalan soalan korang yang bertanya "kau dengan alep dah tak ada apa apa ke? Aku tengok gambar alep dah tak ada pon dekat insta kau. Selalunya kau post. Sekarang tak ada. Gambar lama pon dah tak ada. Asal delete?"

Jawapannya, bukan taknak post. Kami berkawan biasa biasa je. Mungkin kadang kadang aku post. Dan lepas beberapa jam sure aku delete sebab taknak orang bertanyakan 1001 soalan. Belom tiba masanya aku bagitahu semorang. Lagipon masing masing ada komitmen masing masing. Tak ada masa lah nak macam dulu. Dan sekali lagi aku cakap, kami kawan je, sebab masing masing busy dengan kerja masing masing.