Bila tengok kawan kawan semua dah selamat mendapat watikah bengkung, tetiba rasa cemburu menguasai. Sedih pun ada. Untungnya dorang dah dapat apa yang mereka hajatkan. Aku? Tak dapat nak hadir disebabkan kerja. Lagi pun, aku baru je start kerja dua bulan. Tak sedap untuk aku nak mohon cuti lagi lagi haritu pun aku dah amek mc sebab memang keadaan betul betul tak larat. Terpaksa untuk aku amek mc. Dorang update update gambar, rasa macam.. Hm.. Seronoknya kalau aku pun ikut serta. Tapi... Apakan daya. Keadaan tak mengizinkan. In shaa Allah, suatu hari nanti aku akan ke sana jugakšŸ˜Š tahniah kawan kawan.