yeayy! surprise

i love planning surprise parties. i've done so many that i actually consider myself quite a pro. hahaha. however, the downside to being such a good surprise party planner is that its pretty hard to surprise me back. a few times my friends and i always seem to find out, or something would happen such as someone would accidentally tell me about it . sigh! trust me, it wasn't as if i went sniffing about it in the first place. for the past few days, i've been telling to my friends how i was going to organize a big celebration for my dearest. 

sometimes, aku rasa memang betul orang sekeliling cakap. "korang adik beradik ye? kembar ke?" ya. mungkin betol kata kata mereka. muka kami serupa! hm. itu. dalam paper bag. hadiah yang bagi aku tak lah mahal mana. cukup sekadar melengkapi kehendak dia. aku harap dia dapat menjaga sebaiknya.
my friends a.k.a housemate dia. ya. dah lama aku pakat semua ni. untuk apa? motif? hm.. untuk memenuhi segala keperluan dia even dia sikit tak pernah meminta untuk mengadakan seperti ini. dia sedih. sebak. walaupun dia cuba untuk berselindung. haha. wajah dia yang botak dan kelihatan semakin comel menyerlahkan lagi kecomelannya apabila terlihat senyuman dia yang sering membuatkan hati aku menjadi cecair yang makan masa untuk menjadi ais. hahahaha. aku rindukan situasi ni. ya. juga merindu akan makanan di sana. QTHAI.


i hope i will have a party like this again for years to come.